Huub   06 21 19 60 19   John   06 12 44 45 66  info@litop.nl  Inloggen E-learning

Missie en visie

Sinds 2011 verzorgt Litop (bedrijfs)opleidingen op mbo-niveau voor werknemers in de industrie. Daarnaast ontwikkelt Litop digitale leermiddelen voor onderwijsinstellingen.

Bedrijven moeten Litop bellen als ze hun medewerkers goed, future proof en betaalbaar willen laten opleiden zonder dat ze daar zelf veel tijd aan kwijt zijn. Met future proof bedoelen we dat onze aanpak helemaal past in het nieuwe leren van nu (combinatie van visueel, tekstueel, interactief, gebruik van de memotrainer app en leerlingen meer zelf aan het roer). De modulaire opbouw zorgt ervoor dat klanten klein kunnen beginnen en het programma door kunnen ontwikkelen tot een complete bedrijfsacademy.

Het is onze overtuiging dat een opleiding op het bedrijf moet worden gegeven zodat we de theorie direct naar de werkvloer kunnen vertalen. We maken gebruik van e-learning omdat we daarmee de leerprestaties kunnen analyseren en optimaliseren.

Onze missie is geslaagd als u na een Litop opleiding ook daadwerkelijk iets ziet veranderen op de werkvloer en iedereen binnen de gestelde tijd zijn opleiding heeft afgerond.

Onderwijsinstellingen moeten Litop bellen als ze goede- en betaalbare digitale leermiddelen willen laten ontwikkelen, die eenvoudig actueel te houden zijn.

Het is onze ambitie om onze snelle groei vast te houden en klanten voor altijd aan ons te binden. We verwennen onze klanten en doen altijd net iets meer dan ze verwachten.

Als het goed gaat met Litop doen we graag iets terug voor mensen die dat goed kunnen gebruiken. Litop sponsort daarom de JA-foundation en de Veersedag.

Visie

Bedrijven zijn in de toekomst volledig LEAN ingericht om te produceren. Ze hebben geen mensen meer in dienst die zich bezig houden met het opleiden van (nieuwe) medewerkers. De overheid trekt zich steeds meer terug rondom het opleiden van werkenden in de industrie.

Goed opgeleide- en gemotiveerde medewerkers maken het verschil met de concurrent. Litop wil de rots in de branding blijven voor bedrijven die willen investeren in hun mensen. Dat doen we door voortdurend onze leermiddelen actueel te houden en te investeren in nieuwe technologieën.

Onze kernwaarden zijn: maatwerk, future proof en betaalbaar.